fredag 13. april 2012

Det nærmer seg med stormskritt....

Sitter og ser gjennom bilder fra fjorårets tiurleik i Lierne/Trøndelag.  Kan ikke si annet en at det nå kribler litt ekstra,ikke lenge igjen før en får ta del i dette fantastiske eventyret på nytt.
Les mer om stedet vi skal til på


http://fjellopplevelse.no/Velkommen.html

Stedet som drives av bla Erlend Resell kan anbefales på det varmeste.   Er ikke uten grunn det blir min tredje tur dit på like mange år.

Roen en finner når en ankommer Lierne sammeligner jeg gjerne med turene til min hjemplass Rolvsøya.

Alle bildene er fra fjorårets tur.



4 kommentarer:

  1. Hei Ketil. Når jeg ser bildene forstår jeg godt at du gleder deg.(flotte bilder)
    Jeg håper for min del å få oppleve en orrhane eller to, for i dag bar jeg opp kamoteltet opp til der jeg var i fjor.
    Så litt spor etter orrfugl så jeg regner med at det kan bli en sjanse for å oppleve dette eventyret en gang til.
    God helg :))

    SvarSlett
  2. Fantastiska bilder! Vilken upplevelse att se tjädrarna spela. Mvh Susanne

    SvarSlett